ترمیم شکاف کام
2019/01/06

معمولاً لیفت صورت با نخ شامل قرار دادن نخ‌های خاردار در زیر پوست و سپس سفت کردن آنها برای بالا کشیدن بافت‌های افتاده‌ی صورت و تکمیل جراحی لیفت صورت می‌باشد. نخ‌هایی که برای سفت کردن صورت در طول این روش استفاده می‌شوند در یک جهت یکنواخت خاص قرار می‌گیرند و در نتیجه هنگامی که قرار داده شده و کشیده می‌شوند، چربی و بافت زیر پوست را گرفته و همراه با خود می‌کشد.

مشکلات لیفت صورت با نخ چیست؟
-مشکلات متداول این روش نمایان بودن نخ در پوست های نازک و یا ایجاد سردرد یا احساس سوزش در زیر پوست می باشد.
-ممکن است هیچ بهبودی مشاهده نشود. خطر عمده ی روش لیفت با نخ این است که ممکن است متوجه هیچ گونه تغییری نشوید.

– حساسیت یا بی حسی در ناحیه ی تحت درمان. ممکن است در ناحیه ای از صورت که تحت درمان واقع شده است بی حسی وجود داشته باشد. برخی بیماران نیز احساس می کنند که پوست آنها پس از این جراحی حساس شده است.
– شکل گیری بافت اسکار: عفونت در ناحیه ی تحت درمان یکی از عوارض لیفت صورت با نخ می باشد. در موارد نادر ممکن است عفونت نیاز به تخلیه از طریق جراحی داشته باشد. شکل گیری بافت اسکار نیز محتمل است.
– ظاهر نامتوازن صورت: برخی بیماران متوجه حرکت بخیه ها یا گسیخته شدن نخ ها می شوند که موجب نامتوازن شدن ظاهر صورت می گردد.
با توجه به گفته های برخی متخصصین زیبایی لیفت با نخ یک ایده ی نو بوده است اما در واقعیت آن طور که باید موثر نبوده و ارزش بهای گزافی که به ازای آن پرداخته شد را نداشته است. در بهترین حالت ممکن است به مدت یک سال مزایای جزئی مشاهده شود اما معمولاً حتی تاثیر آن بسیار کمتر از این زمان می باشد.
در حالی که عمل لیفتینگ پوست صورت و گردن می‌تواند تنها با یک‌بار انجام عمل جراحی بسیاری از نقاط صورت را تحت تأثیر قرار دهد.
آثار این عمل ممکن است تا ده سال و حتی بیشتر باقی بمانند.
انجام عمل لیفتینگ پوست صورت و گردن می‌تواند سن شمارا 10 تا 15 سال پایین آورده و شمارا جوان‌تر جلوه دهد.در صورتی که تصمیم به جوانسازی صورت دارید می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک زیبایی دکتر امیر رضا معتبر فوق تخصص جراحی پلاستیک تماس بگیرید.

Call Now
Directions